söndag 5 september 2010

Änglar och tavlor

jojoj vad tiden rinner iväg. Denna vecka som har gått har jag haft besök av fem änglar. De kom kl 2230 på söndag kväll och åkte vidare i fredags kväll kl 2230. Det är fem änglar som åker runt till olika människor på jorden och hjälper oss på olika sätt. Vi får lägga ett kuvert med tre önskningar vid ett vitt ljus och så hjälper änglarna oss med dem :-) Man kan tro vad man vill om änglar etc men jag har haft dem på besök innan och det var jättestarkt så denna gång tänkte jag att det kanske inta alls känns nåt. Men det gjorde det :-) De har tagit mig igenom en otroligt stark healingprocess och jättemycket har släppt. Stort tack till änglarna! Dessutom har de givit mig en del vägledning i en fråga jag länge funderat över. Vet dock inte riktigt om jag förstår vad de försökte säga......det låter nästan för bra för att vara sant om jag tolkat dem rätt ;-)

Jag har målat på en tavla som jag inte riktigt får klar..... Jag vet att jag ska fixa till bladen men tror att jag kanska ska ta bort lite blommor eller lägga till något..... det lär visa sig... Jag visar den så som den ser ut för tillfället i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar