måndag 30 augusti 2010

Healing och tarotkurs på hemsida

Nu har jag inte målat på några dagar, jag går hela tiden igenom olika healingprocesser och de dagar som gått nu har jag vilat i dem. Det är så skönt att få möjlighet att göra det ibland, bara vara i sig själv utan några som helst krav utifrån.


Jag jobbar oxå med att lägga in en gratis tarotkurs på min hemsida och det är ganska mycket jobb med att få till det så det blir något bra. Jag tycker att tarotkorten är ett bra hjälpmedel för att hitta vägen i svåra situationer eller bara som generell vägledning. För att bli en duktig tarotläggare behöver du jobba mycket med intuitionen och lita till det du får till dig. Min tanke med att lägga ut en gratis kurs är att inspirera fler människor att lära sig korten och därigenom öva upp sin intution, för att på så sätt kunna hjälpa sig själva och kanske även andra.


För någon månad sedan fyllde min systerson 25 år och i födelsedagspresent fick han en teckning av mig. Ett porträtt av honom i hans favoritbands logga. Här kommer den:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar