lördag 25 september 2010

Minimässa och problem lägga in bilder

Egentligen skulle det vara fler bilder i mitt arbete om postimpressionismen men av någon anledning gick det inte lägga in dem här....vet inte om det är fel på tekniken här eller om det är skit bakom spakarna ;-) De bilder jag fått in speglar dock det jag vill säga.

Nu ska jag vila lite efter att haft en minimässa härhemma med fem korta tarotläggningar. Det är alltid lika roligt att lägga tarotkort, tror det är den del av mitt jobb jag tycker mest om :-)

När jag vilat lite ska denna kvällen vara fylld av kreativitet, har tänkt mig att nu ska det släppa och jag ska få till en riktigt vacker tavla att lämna in i morgon ;-)
Jag har en intuitiv tavla i huvudet som pockar på att få komma ut så vem vet det kanske blir två ......

1 kommentar: