måndag 5 december 2011

Nya tag

Som jag skrivit om innan så har denna hösten varit sjukt hektisk men nu känns det som att mitt liv börjar landa i sin nya form. Min healingutbildning är i princip klar, jag har flyttat hem min verksamhet till min lägenhet och har fått ett garage till min bil :-)
Det kan ju verka obetydligt att få ett garage till bilen men för mig känns det som att jag i och med det ( garaget ligger i mitt hus) samlar ihop mina olika delar till ett och samma ställe och det känns oerhört bra.


Sen vet man aldrig vad som händer, kanske dyker det upp något som lockar mig att göra en förändring igen snart eller så inte. Jag känner efter den den här höstens alla processer att jag är väldigt centrerad i mig själv vilket gör att jag mår väldigt bra och känner att jag är nöjd i det jag har och inte behöver söka mig så mycket utåt. Jag upplever det som att allt kommer till mig nu som det ska om jag bara har tålamod och tillit. Jag behöver mest bara vänta i mitt eget centrum. Vissa dagar är så klart halvjobbiga och vissa "skitjobbiga" men trots det kan jag känna ett inre lugn som inte funnits där förut. Underbart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar