onsdag 7 december 2011

Längtar

Jag har en längtan inom mig efter balans, harmoni och hälsa. Känner att det är något på väg in i mitt energifält som jag inte riktigt får grepp om. Jag har haft en känsla under en period som kommer och går att jag kanske ska jobba på något annat sätt än vad jag gör nu. Kanske ska kreativiteten få större plats? Kanske ska jag lära mig mer om näringslära och träning?


Jag är på väg att beställa superfoodprodukter för att börja prova mig fram med olika recept. Det ska bli så spännade att se om det fungerar. På papperet låter det helt fantastiskt med alla dessa produkter som har så mycket näringsämnen i sig som man i princip bara kan blanda ihop i en smoothie och dricka så är det klart. Det känns som att det är precis vad jag behöver för att få ordning på mathållningen. Att man har något där man får i sig alla näringsämnen utan att behöva laga till om man är trött eller har ont om tid.


De ska va lätt å leva annars kan det kvitta som Galenskaparna sa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar