onsdag 7 december 2011

Hundar

Det är så intressant. Jag är allergisk mot hundar, inte så intressant i och för sig, mest surt faktiskt ;-/


Men den sista tiden har jag på olika sätt kommit i kontakt med hundar, kan vara i böcker eller att jag ser folk med hundar i typ varenda affär jag går in i ..... jag trodde liksom att man inte får ta in sina hundar i affärerna ..... 
Min väninna "spådde" mig för nåt år sedan och sa att mannen jag ska leva ihop med har hundar, ja eller hur tänkte jag ...jag som är allergisk men man vet aldrig :-)


I somras var jag ute och gick och gick förbi en hund jag tyckte var så söt. Jag tänkte att när jag blivit av med min allergi ska jag ha en som dig. .... Jag gick vidare och satte mig en bit bort och hunden kom hoppande och satte sig i mitt knä! Underbart :-)


För många år sedan var det en hund som sa till mig att när du kan ta emot villkorslös kärlek kommer din allergi att försvinna. Kanske är det på G nu och därför får jag alla dessa hundar till mig :-)


I så fall är det en sådan här jag vill ha, det var en sån som hoppade upp i mitt knä och de sägs även vara allergivänliga. Bichonfrise heter den.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar