fredag 9 december 2011

Inrett i min lägenhet för ett behandlingsrum och ut med tv:n

I helgen som var gjorde vi om i min lägenhet så att jag skulle kunna få in ett bra behandlingsrum. Det blev riktigt bra måste jag säga. Behandlingsrummet känns skönt och harmoniskt och resten av rummet som då blir mitt privata vardagsrum blev jättemysigt. Jag hade innan en gammal soffa som tog massor av plats och den har vi nu slängt och i stället köpt saccosäckar och gud så sköna de är :-) Jag trodde det skulle bli väldigt trångt när vi skulle göra om men vi fick till det så det är bra utrymme faktiskt, mycket tack vara saccosäckarna i stället för soffan.


Jag har även gjort en till sak som känns väldigt bra. Jag har slängt ut tv:n så nu har jag inte någon tv alls det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar