måndag 3 januari 2011

konst vilar pga att jag blev sjuk - utrensning major

Min konst ligger fortfarande i vila eftersom jag när min ledighet började blev sjuk och denna gång har jag tillåtit mig att bli liggande. Faktiskt är det rätt skönt att vara sjuk när man inte behöver tänka på att vara frisk inom några dagar. Eftersom jag driver eget företag får jag inga pengar om jag inte jobbar och därför ser jag hela tiden till att hålla mig frisk. Att jag är healer gör att jag är väldigt känslig för energier vilket gör att det tar mycket på mina krafter att vara i miljöer där det är rörigt, vilket oftast är fallet på ställen där många människor samlas. Det innebär att jag måste försaka en hel del i mitt liv som kan göra att jag tappar min energi och sedan blir sjuk, exempelvis att gå ut med mina vänner och ta ett glas vin eller två. Jag väger alltid för och emot när jag ska göra något men nu när jag är ledig kan jag tillåta min kropp att rensa ut allt det jag själsligen har arbetat med under hösten, och det är inte så lite faktiskt med tanke på alla energihöjningar som varit.

Min förhoppning är att jag när jag rensat ut ordentligt och fått ordning på min fysiska kropp med ett lite mer hälsosamt leverne, ska kunna vara vart som helst utan att bli berörd, att jag då ska kunna balansera omgivningen istället för att själv ta in de disharmoniska energierna i min egen aura.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar