måndag 22 november 2010

tiden räcker inte alltid riktigt till

För tillfället har jag inte så gott om tid och det är något bra egentligen för det betyder att jag har mycket jobb vilket ger mig en ekonomisk balans i slutänden. Det gör dock att jag hamnat på efterkälken med konststudierna och idag skulle vår fauvistiska målning vara inlämnad. Jag har dock inte hunnit göra klart den och inte heller titta så djupt i ämnet som jag skulle velat men jag tar det som det är och får komma ikapp framöver. Jag har en tanke om att måla någon typ av vinterlandskap så vi får se vad det blir av det. Jag lägger ut resultatet här så fort det är klart. Jag har i alla fall skrivit ner lite om Fauvismen, lite fakta taget från bl.a. Wikipedia och lite egna reflektioner tillsammans med lite bilder och det kommer i nästa bloggpost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar