söndag 28 november 2010

Tiden försvinner

Tiden snurrar fortfarande på utan hejd känns det som. Jag vet inte vart den är men den är helt klart inte hos mig ;-)Tyvärr är mitt skolarbete fortfarande rätt rejält på efterkälken på grund av tidens frånvaro.  
Nåja, jag har förhoppningar om att komma igen och få in alla uppgifter både till skolan och här innan terminens slut. Kanske är det tid för mig att lägga alla höga krav på hyllan en gång för alla. Livet är till för att levas och för att vi ska ha kul. Jag tycker det är väldigt kul att måla och det har även varit kul med konsthistorien vilket jag inte trodde innan jag började denna kursen. Men eftersom min tid inte räcker till riktigt blir det ett stressmoment och det kommer inget bra ut av det så därför låter jag helt enkelt målningen vila tills jag är ikapp i min vardag. Tills tiden behagar komma och hälsa på mig igen ;-)

Och när tiden kommer tillbaka kommer jag säkert att bombardera denna blogg med målningar igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar