onsdag 10 november 2010

Ojojoj nu har det gått lång tid

Jag ser att det är nästan en månad sedan jag skrev ..... Det har varit sjukt mycket den sista tiden, jag får skylla på det... Jag fyllde år i början av november och varje år innan man fyller år har man en period av rensning av den gamla energin. Långt ifrån alla är medvetna om det men det gäller oss alla. Jag har dock känt det väldigt tydligt. För att inte gå in och bli för långrandig kan det räcka med att jag haft sjukt mycket omkring mig och dessutom varit psykadeliskt trött...... På morgonen samma dag jag fyllde år vaknade jag med ett "pling" och tröttheten var borta. 

Även hela mänskligheten har gått in i en ny fas av den globala utvecklingen, i Mayakalendern kallas det den 7e dagen. Energin höjs nu stegvis tills vi i slutet av 2012 ska gå upp i en ny dimension. Egentligen handlar det inte om att vi ska gå upp någonstans, det är bara ett uttryck. Det som kommer hända är att vi tar ner en högre dimension till jorden och integrerar den med den gamla. Vad det i sin tur innebär rent praktiskt är det ingen som vet säkert mer än att det kommer att bli väldigt olikt allt vi känner till. Många anser att alla jordiska system kommer brytas upp, som pengar, religioner och regeringar. Jag tror och hoppas det oxå. Vad vi vet är att den gamla energin måste frigöras för att den nya ska få plats. Därav alla naturkatastrofer och alla olika personliga tragedier och olika utmaningar vi alla får gå igenom på olika sätt.

Under tiden som varit sedan jag skrev sist har jag även varit med på alternativmässan i Solnahallen. Det var jättekul och jag var modig och visade upp mina tavlor :-) Det var väldigt många personer som tittade på dem och kände kraften, det gör mig glad. Då är jag nog på rätt väg :-)

Jag har i alla fall gjort lite vad gäller min konst även denna hektiska period ....
Här kommer en förbättring av en av mina tidiger tavlor. Jag är själv väldigt förtjust i den. En person på mässan sa att den var en gudinna och en annan sa att det var min själsresa. Jag vet bara att den känns stark och att jag inte är beredd att göra mig av med den ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar