onsdag 13 oktober 2010

Träning, promenader i ett förhoppningsvis vackert höstväder, skoluppgifter och healingtavlor

Det är mycket som händer nu och det känns att man behöver vila mycket och fylla på med mycket ny energi så denna helg ska jag träna, vara ute i naturen och måla mycket. Dels har jag två uppgifter till skolan som ska bli klara, en solros och en stilleben. Förutom det har jag tänkt mig att göra minst en healingtavla.
Det känns som att jag börjar hitta mitt koncept nu med mina tavlor..... om jag inte kommer på något annat namn på dem kommer jag att kalla dem för healingtavlor. Tanken är att de ska vara mer än bara en vanlig tavla. De ska dels ha vackra färger och förmedla olika stämningar. Jag lägger in healing i dem när jag målar och den healingen kommer att gå ut till den som så småningom kommer äga tavlan när den ber om det. Lite grann som att ha sin egen privata healer fast i tavelform ;-) Tavlorna kommer även att ha ett kortare eller längre budskap som kommer att tala till ägarens hjärta. Jag tänker mig att dessa tavlor kommer hitta sina ägare :-)
Det ska bli spännande att se om det funkar som jag hoppas. Mässan i slutet av oktober får nog vara de stora testet, om folk där gillar dem vet jag att jag är på rätt väg, annars kanske jag behöver redigera ideén lite......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar