fredag 11 februari 2011

Änglars budskap 533

I går kväll bad jag om vägledning angående en specifik fråga under natten. Jag bad om att få ett klart och tydligt svar. Jag får ofta budskap i drömmen och drömmer sanndrömmar men det är bara det att de är sammanblandade med en massa krafs som gör det lite småklurigt att tolka vad de egentligen vill säga. Jag har drömt massor i natt bland annat om Zlatan.... som brukar dyka upp i mina drömmar med jämna mellanrum - dock länge sedan nu. Tror han symboliserar en typ av människa jag gillar. Många retar sig på honom men jag ser honom som rak och ärlig, han går sin egen väg och krusar inte... men finns där för de han har nära, och hans kaxighet tycker jag är hur skön som helst :-) Nog om Zlatan för jag har inte en aning om vad drömmen ville säga mig, kommer inte ens ihåg speciellt mycket.

Däremot vaknade jag i morse och kände starkt att jag skulle titta på min mobil som jag använder som ringklocka för att se tiden, inte den vanliga mobilen som visar några minuter annorlunda. Den visade på 0533.
Doreen Virtue har skrivit ner alla tolkningar på olika nummer, här är länken
http://spiritlibrary.com/doreen-virtue/number-sequences-from-the-angels

Just min kombination säger :The ascended masters want to prepare you for a big life change that is imminent. They want you to know that they are holding your hand through this change and that everything will be alright. Embrace the change, and look for the blessing within it. (De uppstigna mästarna vill förbereda dig för en stor livsförändring som är nära förestående. De vill att du ska veta att de håller din hand genom denna förändring och att allt kommer bli bra. Omfamna förändringen, och leta efter välsignelsen i det.)

Det låter ju intressant minst sagt. Jag berättar vad det var jag frågade om ifall det sker något på den fronten :-)

1 kommentar:

  1. Jag gillar också delar av Zlatans personlighet. :o) Trevligt meddelande!

    SvaraRadera