söndag 5 juni 2011

så var det dags igen

Den sista tiden har det varit full rulle så jag har inte kommit mig för att skriva något här - liksom haft fullt upp med att hålla mina båda fötter på jorden och samtidigt andas. Intressant att jag får för mig att skriva nu och jag kom inte ihåg mitt sista inlägg men ser ju att det handlar om inbrottet i min bil. Grejen är den att ikväll ringde min parkeringsplatsgranne och sa att det varit inbrott i min bil igen.... men undrar ju vad min bil har som inte andra bilar har?????
Jag ser oxå att jag skrev att det märkligt nog förra gången kändes som att något energimässigt släppte taget och det känns så nu oxå även fast jag blev rätt ledsen först. Jag tror benhårt på att allt har sin mening, önskar bara att jag kunde få budskapen lite tydligare ..... och att de var lite billigare och skapade mindre trassel i min vardag liksom ;-/
Jag ser oxå vad jag skrivit om när min bil inte gick igenom besiktningen - vänster broms = kvinnliga energin.....
Vid båda inbrotten har det varit höger bakruta de slagit in ..... och ingen av gångerna har de kunnat starta bilen ..... en rätt långsökt tanke är att budskapet skulle vara - med män eller vad gäller den manliga energin funkar det inte om du gör lika som du alltid gjort ...... kanske dags att göra en transformation på alla gamla relationer till män ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar